Friday, August 14, 2015

Loser!

assalamualaikum readers yg sentiasa dihati.

ini adalah kisah benar yang mana terjadi dalam diri aku ,

jgn sesekali kita anggap diri kita sudah terlalu bagus @ baik .. beringatlah yang mana ada org sekeliling kita yang lebih baik dan malah lebih bagus dr kita ..
ini yang pernah terjadi dalam diri aku , yang mana bagi aku telah beri layanan yang ckup baik kepada insan yang aku sayang , sedangkan dalam diri nya bukan aku yang baik malah ada yang lebih baik dan bagus dari aku ,, kita x boleh nak salahkan dia. Dia benar ! memang bagi kita , kita dah bagi yang terbaik tp belum tentu pada dia sudah cukup baik .. Merendah diri lebih baik dari kita meninggi diri sedangkan kita hanyalah sepeti tin KOSONG . yang mana tiada isi didalamnya tapi bunyi saja yang kuat !
pendek_kakashi

No comments:

Post a Comment