Thursday, March 23, 2017

Our 3rd year relay

السلم عليكم..
Hari ni tarikh yg pernah wujud dalam relationshi kita . Kalau diikutkan tarikh ni relationship kita dah 3tahun tp x rasa mcm 3 tahun pun 😂 . Rasa mcm da 30tahun plak kenal😝.

Walaupun tiada lagi hubungan kasih syg dan cinta antara kita , inshallah dengan kekuatan yang allah berikan pada kita hubungan tu hanya antara dua hati kita je yang tahu . Dengan kekuatan yg tuhan da bg pada i ,inshaallah i still boleh get along ngan u , maybe as a bestfriend . As your pendengar masalah , as you


r buddys when u really need someone to talk . Inshaallah selagi nyawa dikandung badan selagi kudrat mampu utk membantu dan memberikan kebahagiaan kepada u . I WILL ALWAYS THERE FOR YOU..

Thanks for everything. 
Jutaan terima kasih atas segala kebahagiaan , kasih sayang yang tiada tandingan di antara manusia yang u pernah berikan kepada i . Segala pengorbanan yang u korbankan utk diri i , 
Segala penat lelah melayan kerenah i ,
Segala keperitan yang u telan selama kenal ngan i,
Segala kesusahan yang u pernah harungi bersama i ,
Segala peluang yang u pernah bagi pada i yang mana bukan sekali dua mungkin beribu kali yang i tak pernah sedar . 

Terima kasih juga utk sekarang walaupun u dah kahwin dan ada tanggungjawab sebagai seorang isteri tapi u still ada utk i .. i still boleh tengok u , pegang u , rasa kasih sayang u . Thanks alot . 

Sorry for everythings 
Mungkin kemaafan ni terlalu lewat , tapi i still nak minta maaf atas apa jua kesalahan , kepayahan , kesulitan , kesakitan , keperitan yang u pernah rasa selama bersama berkasih bercinta dengan i . 


Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi kerana pertemukan i dengan u walaupun kehadiran i dalam diri u hanya utk satukan u ngan akmal .
Pertemuan yang sangat singkat tapi penuh dengan kebahagiaan yang i rasakn tiada tandingan dengan manusia lain . 
Penuh juga dengan keperitan dan kesakitan yang memberi kesan yang mendalam. Yang mengajarkan kita erti berkasih sayang .

Sincerely,
Your ex-cinta hati💔

dan 

Try to being your bestie ever 
Inshaallah

No comments:

Post a Comment