Monday, February 16, 2015

aku pun xthu nak describe perasaan aku skunk .

haih , seriously aku pening kepala , sakit kepala yang teramat lpas mak kau call aku cari kau bagai , cter perkara sebenar kat aku ,,, adoyyy .. mentah mentah jerk kiteorg kne tipu ngan kau nieh . naluri aku memang x pernah silap , insthings aku memang selalu menjadi , daaannn kali ini juga naluri itu tidak silap ,,, huuuhhh ! aku pun xthu sial nak describe perasaan nie macam mana lagi , bengang marah sedih kecewa kesian pun ada kadang2 , apa yang kau dapat bila kau tipu kiteorg especially aku nie yg kau mengaku aku sebagai " BESTFRIEND" kau ?? PHUIIIIIII , bestfriend kemana apa kemana .. apa sebenarnya yang kau nak , yang kau kejarkan , kalau betul kau nak kan "dia" xkan ini cara kau untuk dapatkan dia ?? ALLAHUAKBAR ! salah cara kau nie , x cantik gila cara kau nie ,, memang totally teruk kau tahu x ? kadang2 kan aku kesian kat kau nieh , mcm desperate sangat ... xkan sebab seseorg kau nak hancurkan hidup kau ? sedangkan suatu ketika saat aku jatuh disebabkan seseorang kau pernah nasihatkan aku sebagai seorg kawan , tapi kali nieh kau yang jatuh terjunam terus ke"gaung" yang kau ciptakan sendiri , apa semua nieh ? mana kau yang slalu motivate aku ..?
apa dah jadi ngan kau sekarang nieh , hanyut dibuai mimpi yang tak berapa nak INDAH nieh ...
...........
ntah lah aku pun dah xthu nak tulis apa lagi ,, nnty lah aku sambung lagi ..

No comments:

Post a Comment