Sunday, February 15, 2015

haihhh , rse mcm xde perasaan da aku nie

hye reader's
assalamualaikum ,,,

sorry dah lama x update blog nie , betsawang dah blognye ,, hahaha

.......

hurm , kadang kadang aku rse penat dan letih ngan hubungan yg mcm nie , bila baik dipijaknya , ble jahat dibenci plak kan ,,,
haiihh , nak mcm mana lagi lah , nak aku mengalah bnyak mana?? , kadang kadang kau x nmpak perit sedih kecewa aku ngan kau , sbb aku dah ttup semua tue dengan suara seakan akan gembira dibalik corong telefon, tapi disebalik suara tue kau xpernah tahu ada terselit kepedihan hati aku nie ,,, malah kadang kadang senyuman aku menutup segala kesedihan itu ..
alasan2 kau semua aku mcm dah boleyn hafal , bila tnya aku sendiri dah boleyh agak alasan apa yg akan keluar dr mulut kau ,,, dannnn ternyata naluri aku x silap .. hurmmm ...
selagi aku mampu bersbar utk hbungan ini aku akan cuba sedaya upaya aku ,,,
sekian.
pendek_kakashi

No comments:

Post a Comment